Създателят на Counter-Strike: няма отборна игра в Quake

Всички новини засягащи играта.
Потребителски аватар
AnHiMiLaToR
Kinda Boss
Мнения: 447
Регистриран: 05.06.2008, 21:43
Мишка: Logitech G1
Аватарът на The Prodigy
Зареждане…

Създателят на Counter-Strike: няма отборна игра в Quake

Мнение от AnHiMiLaToR »

Изображение

В интервю със сайта Shacknews, Мин Ле, един от ко-създателите на Counter-Strike коментира създаването на дългогодишната топ игра на Valve - Counter-Strike и как тя е получила някои влияния от игри като Quake, но същевременно е доста различна, когато става въпрос за работа в екип.

"Един от проблемите, които имах с Quake Deathmatch, е, че няма никаква работа в екип", каза Ле. "Играта беше изцяло... единично индивидуално умение. Това бе моята мотивазция за създаването на Counter-Strike. Исках игра, която би насърчила работата в екип и просто играчите да работят заедно малко повече. Надявах се, че Counter-Strike ще бъде и, за щастие, стана такава."

След това темата на интервюто се е изместила към света на електронните спортове, като тогава Ле добавил и мислите си за игри като Counter-Strike: Global Offensive и Rainbow Six Siege на Том Кланси. Насочени към опростени, лесни за разбиране правила отколкото по-сложни игри като Overwatch. Още по-интересно е, че Ле е имал какво да каже за издателите, които пускат годишни издания на игрите си, като Activision и EA, и техните опити да пласират своите франчайзи в esports.

"Много от играчите, които играят днес, много от уменията, за които тренират, те се обучават в продължение на пет години," казва Ле, по отношение на CS: GO. "Поради това играта не се е променила. Те могат да носят уменията си заедно с играта. Но когато погледнете игри като Call of Duty или Battlefield, те винаги въвеждат нови неща. Ето защо, когато гледате тези игри, те никога не могат да израстнат в областта на електронните спортове, защото продължават да въвеждат нови неща и да променят геймплея на всеки две или три години."

Пълна версия на интервюто може да гледате тук:

Отговори